Tilbake

Kundecase

Brannvernforeningen

Oppdrag

Brannvernforeningen har et prosjekt kalt “Brannbamsen Bjørnis” som er skapt for å møte barns behov for komfort og sikkerhet rundt brann og andre ulykker. Oppdraget var å bygge Bjørnis’ merkevare og spre kunnskap om husbranner til barn.

Løsning

Brannbamsen Bjørnis besøkte familien til Influencer Marna (Komikerfrue) for å ha en brannøvelse. Barna fikk bli kjent med Bjørnis og Marna snakket om viktigheten av å lære barn om husbranner fra tidlig alder. Etter besøket holdt vi en konkurranse på Marnas Facebook hvor barnehager i hele landet kunne melde seg på for å vinne gratis treningsmateriell sammen med Bjørnis.

Resultat

Samarbeidet resulterte i at over 2.000 barnehager fra over hele Norge ble med i konkurransen.

Customer review

Gjennom samarbeidet med United Influencers og Marna fikk vi tilgang på et publikum vi vanligvis ikke greier å nå frem til. Brannbamsen Bjørnis har etter kampanjen fått en stor følgerskare på sosiale medier, noe som betyr at vi når ut til mange flere med kommunikasjon rundt brannsikkerhet.
Top