Tilbake

Kundecase

ellos x fahrman

  • Oppdrag

    Øke merkevarekjennskap i en yngre målgruppe, inspirere og engasjere en eksisterende målgruppe. Bygge sterkere merkevare i denne kategorien og øke fokuset på mote. Drive trafikk til Ellos sine produkter og øke salg.

  • Løsning

  • To kleskolleksjoner for “mor/datter” ble utviklet i samarbeid mellom Influenceren, hennes søster og Ellos. Innlegg i sosiale medier- og blogginnlegg fra Influenceren ble kombinert med og planlagt sammen med tilstedeværelse i Ellos’ egne kanaler.
  • Resultat

40% økt trafikk til Ellos sin nettbutikk på lanseringsdagen

50% av kolleksjonen utsolgt på lanseringsdag

3000 plagg solgt på tre timer

Ellos økte omsetning med 50%

Customer review

Vi hadde et kjempefint og inspirerende samarbeid med Fahrman-søstrene og United Influencers i 2017. Ellos sine designere og Fahrman-søstrene lagde en nydelig mor/datter-kolleksjon i SS17. Siden samarbeidet gikk så fint, fortsatte vi med en AW17 mor/barn kolleksjon som resulterte i gode resultater når det gjelder trafikk og salgsmål for Ellos.
Top