Tilbake

Kundecase

Exploria

Oppdrag

Å øke kjennskap til Exploriasenteret, deres tilgjengelighet i lavsesong og deres brede tilbud innen aktiviteter for familier. Øke generell nysgjerrighet og å guide kunder gjennom Exploriasenteret. Ved å skape et unikt forhold mellom UIs Influencere og målgruppen, ville dette føre til merkevarekjennskap og konverteringer.

Løsning

Ann Söderlund og Carolina Gynning tok med sine barn for å besøke lekeparken og følgerne fikk bli med på en morsom dag hos Exploria. Med en åpen og avslappet holdning viste de frem Explorias unikhet og hvordan senteret underholder både store og små. Innlegg ble delt på Instagram, Instagram Stories, blogg og Facebook.

Resultat

Mer enn en halv million i rekkevidde. Ved å booste Carolina Gynnings Instagraminnlegg endte antall klikk inn til nettside på 6.620. CPC kom på 1,4 og CPM på 58, noe som er veldig gode resultater. Interaksjonene og engasjementet ble også veldig høyt.

Top