Tilbake

Kundecase

INTERFLORA

OPPDRAG

Bidra til økt kjennskap om bestilling av blomster på nett.

INFLUENCER I KAMPANJEN

Caroline Berg Eriksen

LØSNING

Blomster er en nyere produktkategori innen influencer-reklame, som var veldig spennende for oss å begi oss ut på, i samarbeid med RED Performance. Til denne kampanjen i desember og februar valgte vi ut Caroline Berg Eriksen for hennes lekre, visuelle uttrykk og fordi hun elsker blomster, noe alle følgerne hennes vet. Dette er noe hun ofte snakker om og deler i sine flater, så det kunne ikke vært en mer naturlig match.

Caroline fikk tilsendt utvalgte buketter på døren fra Interflora som hun tok lekre og inspirerende situasjonsbilder med til bloggen, Instagram og Instastories. Der oppfordret hun leserne og følgerne sine til å bestille nydelige buketter til jul, morsdag og valentinsdagen med hennes unike rabattkode, med stor suksess!

RESULTATER

Flere hundre bestillinger direkte fra samarbeidet.
Over 440 000 nådd via Carolines blogg, Instagram og Instastory.
*Antall personer nådd ekskluderer ikke dobbeldekning på tvers av kanaler.

Dette sier kunden

"Vi er godt fornøyd med samarbeidet som ble meget profesjonelt utført fra A-Å. Basert på en god mal for briefing av oppdraget, og en perfekt leveranse av gjennomføringen førte dette til meget gode og målbare resultater." - Kjetil Løken, Interflora
Top