Client cases
INTERFLORA
OPPDRAG
Bidra til økt kjennskap om bestilling av blomster på nett.
INFLUENCER I KAMPANJEN
Caroline Berg Eriksen
LØSNING
Blomster er en nyere produktkategori innen influencer-reklame, som var veldig spennende for oss å begi oss ut på, i samarbeid med RED Performance. Til denne kampanjen i desember og februar valgte vi ut Caroline Berg Eriksen for hennes lekre, visuelle uttrykk og fordi hun elsker blomster, noe alle følgerne hennes vet. Dette er noe hun ofte snakker om og deler i sine flater, så det kunne ikke vært en mer naturlig match.
Caroline fikk tilsendt utvalgte buketter på døren fra Interflora som hun tok lekre og inspirerende situasjonsbilder med til bloggen, Instagram og Instastories. Der oppfordret hun leserne og følgerne sine til å bestille nydelige buketter til jul, morsdag og valentinsdagen med hennes unike rabattkode, med stor suksess!
RESULTATER
Flere hundre bestillinger direkte fra samarbeidet.
Over 440 000 nådd via Carolines blogg, Instagram og Instastory.
*Antall personer nådd ekskluderer ikke dobbeldekning på tvers av kanaler.