Tilbake

Kundecase

Kelloggs

  • Oppdrag

    Å skape kjennskap til en ny serie av W.K Kellogg og understreke deres gode egenskaper for en balansert diett. Løfte frem de forskjellige produktkategoriene “uten sukker “supermat” “bio” og hvis relevant, “vegansk” – alt som en base for kampanjen #mybetterstart. Det var også viktig å få med at hvert produkt kun understreker en av fordelene.

    Løsning

    Tre forskjellige kampanjer ble produsert i løpet av september og 10 innlegg ble publisert per produkt på Instagram. Fem Influencere publiserte en Story og en post per produkt. I innleggene delte de sin favorittegenskap med sin nye frokost.

    Resultat

    Rekkevidden kom på 901 455, derav 523 098 unike visninger. Den fine blandingen av Influencere skapte en mulighet for å spre vakkert innhold som løftet frem produktet til forskjellige målgrupper innen livsstil, mote, interiør og matlaging.

Top