Tilbake

Kundecase

Kremmerhuset

 

OPPDRAG

Kremmerhuset ønsket å aktivere en influencer for å bidra til økt produktkjennskap og trekke trafikk til både nettbutikk og fysiske butikker.

VALG AV INFLUENCER

UI identifiserte Caroline Berg Eriksen som en perfekt ambassadør-match for dette oppdraget. Caroline har god sans for interiør, med en spisset og polert stil. I tillegg har hun vært fan av Kremmerhuset i lang tid. Hun når ut til et bredt publikum som er en god match med Kremmerhusets målgruppe.

 

LØSNING

Konseptet gikk ut på at Caroline plukket ut sine interiør-favoritter til vår, høst og julesesongen 2019. Disse ble lagt inn på en egen kampanjeside på kremmerhuset.no. Hun tok lekre og inspirerende stylingbilder med de utvalgte produktene i sitt eget hjem, som ble delt via en håndfull blogginnlegg, poster på Instagram og Instagram Stories. Innleggene ble vedlagt lenker som førte til kampanjesiden slik at følgerne kunne se og handle fra hele utvalget hennes. Kampanjen ble også støttet opp med Facebook- og Instagram annonsering for optimal spredning.

 

Dette sier kunden

Gjennom god dialog fikk vi til et bra samarbeid med UI! Caroline er dyktig på styling og tar fine, inspirerende bilder. Hun skriver gode og engasjerende tekster og frontet samarbeidet på en veldig fin måte
Top