Tilbake

Kundecase

NORDISK FILM

OPPDRAG:

Nordisk Film ønsket økt oppmerksomhet rundt spillefilmen A Simple Favor, samt 50 påmeldte gjester til en eksklusiv førpremiere.

LØSNING:

UI satte to influencere på kampanjen. Hver av profilene postet et blogginnlegg, Instagram Stories og delte blogginnlegg på Facebook. Influencerne publiserte trailer for filmen på både blogg og Instagram Story, sammen med en invitasjon til følgerne deres for å bli med de på den eksklusive førpremieren av filmen. På selve premieredagen ble det publisert Instagram Stories fra eventet, med filmens hashtags for å synliggjøre og dokumentere premieren.

RESULTATER:

28 580 unike nådd via blogg

61 690 unike nådd organisk via Instagram feed

28 285 unike nådd organisk via Instagram Story

Påmelding måtte stenges på rekordtid- Over 400 påmeldinger på under 24 timer

INFLUENCERE I KAMPANJEN:
Lene Orvik og Sophie Elise

Top