Tilbake

Kundecase

Opplysningskontoret for Frukt og Grønt

Oppdrag

Engasjement og merkevarebevissthet ved å inspirere foreldre og deres familier til å inkludere mer frukt og grønnsaker i sine måltid; frokost, lunsj og middag.

Løsning

Sammen med kunden utviklet vi et konsept hvor matblogger Linda Stuhaug utfordret foreldrene Komikerfrue og Superpapsen til å inkludere mer frukt og grønnsaker i alle sine måltider. Hver uke publiserte Linda inspirerende oppskrifter med fokus på frokost, lunsj og middag. Foreldrene oppdaterte sine sosiale medier ukentlig på hvordan utfordringen gikk. Influencerene utfordret også sine egne følgere til å delta i utfordringen, ved å bruke hashtaggen #jegtarutfordringen for å dele inspirasjon med hverandre.

Resultat

Influencerne delte innhold som var både engasjerende, originalt, inspirerende og underholdende. Publikum deltok i utfordringen ved å dele bilder på Instagram med #jegtarutfordringen. Vi skapte et konsept som kunden kunne fortsette å bruke gjennom sin egen kommunikasjon i sosiale medier.

Customer review

Vi hos Opplysningskontoret for frukt og grønt jobbet med United Influencers på vår siste kampanje #jegtarutfordringen. Vi har opplevd UI som kreative, hjelpsomme og med god implementeringskapasitet.
Top