Tilbake

Kundecase

OSLO SKIN LAB

OPPDRAG:

Oslo Skin Lab ønsket økt brand awareness og salg av deres kollagenpulver (abonnement) «The Solution».

LØSNING:

UI satte flere influencere på kampanjen, men Kristina kickstartet kampanjen i 2019. Hun postet et blogginnlegg, et Instagram-innlegg, Instagram Story samt deling av blogginnlegg på Facebook. Kristina la da ut en fantastisk og ærlig omtale om produktet og effekten av det etter noen ukers bruk på huden hennes, med matchende bilder og videoer. Hun delte også ut en unik link til nettbutikken som ga et introduksjonstilbud på -65% på første bestilling.

RESULTATER:

34 510 unike nådd via blogg

41 200 unike nådd organisk via Instagram feed,

41 100 unike nådd organisk via Instagram Story

6780 klikk til nettbutikk fra blogg og Instastory swipe-ups!

Kampanjen ble støttet opp med Facebook- og Instagram annonsering, som kunden kontinuerlig ønsket å øke budsjett på, pga strålende salg.

INFLUENCERE I KAMPANJEN:
Kristina Andersen

 

Customer review

Innlegget til Kristina har slått alle rekorder hos oss. Mange besøk og høyere konverteringsrate enn vanlig. Vi endte opp i 50% mer salg enn vår forrige rekord via en influenser. Vi er ganske overbevist om at denne suksessen skyldes Kristina sitt unike engasjement og troverdighet – selv vi blir solgt når hun hevder å elske vårt produkt (så det er vi overbevist om at hun virkelig gjør!)
Top