Go back

Client cases

TODDLERS.NO

OPPDRAG

Bidra til økt merkevarekjennskap til nettbutikken toddlers.no og øke følgere av toddlers.no sin instagram konto.

INFLUENCER I KAMPANJEN

Caroline Berg Eriksen

LØSNING

UI valgte ut Caroline Berg Eriksen som en god match til denne kampanjen og kunden. Hun skulle spesifikt fronte et eksklusivt og klassisk Viktoriansk Dukkehus i sine flater som et godt julegavetips, via produktplassering på blogg, IG poster og Instastories i perioden november/desember 2019. Carolines unike, visuelle uttrykk gjorde at dukkehuset kom pent frem i naturlige, lekre og levende settinger, som motiverte følgerne og leserne hennes til å klikke seg videre til toddlers.no.

Hun arrangerte også en hjertesak-konkurranse på Instagram der en heldig følger kunne vinne et dukkehus til seg og til et lokalt barnesykehus, med et sekundært mål om å generere flere følgere til @toddlers.no.

RESULTATER

6931 klikk/swipeups til nettbutikk.
200 som brukte Carolines rabattkode.
271 059 nådd
400 nye følgere til toddlers sin Instagramprofil.

* Antall personer nådd ekskluderer ikke dobbeldekning på tvers av kanaler.

Customer review

Caroline leverte kommersielle og meget delikate bilder og tekst utført på høyt profesjonelt nivå. Vi opplever at samarbeidet styrket både merkevaren toddlers.no og awareness til konseptet vårt.
Top