Client cases
TODDLERS.NO
OPPDRAG
Bidra til økt merkevarekjennskap til nettbutikken toddlers.no og øke følgere av toddlers.no sin instagram konto.
INFLUENCER I KAMPANJEN
Caroline Berg Eriksen
LØSNING
UI valgte ut Caroline Berg Eriksen som en god match til denne kampanjen og kunden. Hun skulle spesifikt fronte et eksklusivt og klassisk Viktoriansk Dukkehus i sine flater som et godt julegavetips, via produktplassering på blogg, IG poster og Instastories i perioden november/desember 2019. Carolines unike, visuelle uttrykk gjorde at dukkehuset kom pent frem i naturlige, lekre og levende settinger, som motiverte følgerne og leserne hennes til å klikke seg videre til toddlers.no.
Hun arrangerte også en hjertesak-konkurranse på Instagram der en heldig følger kunne vinne et dukkehus til seg og til et lokalt barnesykehus, med et sekundært mål om å generere flere følgere til @toddlers.no.
RESULTATER
6931 klikk/swipeups til nettbutikk.
200 som brukte Carolines rabattkode.
271 059 nådd
400 nye følgere til toddlers sin Instagramprofil.
* Antall personer nådd ekskluderer ikke dobbeldekning på tvers av kanaler.