Tilbake

Team UI

MØT TEAMET BAK UNITED INFLUENCERS

Ønsker du å ta en prat med en fra teamet? Finn alt du trenger å vite om oss her. Vi gleder oss til å høre fra deg!
Jørgen Sørlie
CEO Scandinavia
Jakob Wigselius
Country Manager
Denise Mehta
Head of Concept (Föräldraledig)
Hans Ivar Løvold
Head of Sales
Bente Johannsson
Kampanjeleder
Emma Lundberg
Project Manager
Jenny Fredin
Commercial Advisor
Dennis Andersen
Senior rådgiver
Gülsev Halis Khandker
Commercial Advisor
Frida Nordqvist
Commercial Advisor
Annette Sandstå
Senior rådgiver
Sofia Helling
Senior rådgiver
Carolin Boström
Rådgiver
Henrik Skansen
Prosjektkoordinator
Lars Ludvigsen
SOME/kampanjekoordinator
Tove Bergsmyr
Prosjektkoordinator
I mammapermisjon
Elisabeth Nordahl
Kampanjeleder
Lars Englund
Project Manager Dev. & Production

Foredragsholdere

BOOK EN EKSPERT INNEN INFLUENCER MARKEDSFØRING TIL DITT EVENT

Vi tilbyr et team med erfarne foredragsholdere til både små og store arrangement. Les mer om dem her og ta kontakt for å avtale nærmere.

Jakob Wigselius

Has been with UI since the start in 2015 and is an expert in how marketers can work with influencer marketing to build their brand and increase sales.

Dennis Andersen

Dennis er en erfaren Influencer agent og ekspert på Influencer markedsføring, merkevarebygging og langsiktige samarbeid.

Om UI

VI TROR PÅ KRAFTEN I MENNESKET

Historie

United Influencers ble grunnlagt under navnet United Bloggers i Norge i 2014. Som det første influencer marketing byrået i landet, var oppdraget klart; Man trengte å profesjonalisere en ny bransje i stor vekst. Status i bloggmarkedet i 2014 var at man så en voksende gruppe enkeltpersoner som hadde veldig stort publikum. Merkevarer hadde begynt å annonsere via bloggene og sendte typisk sponsede produkter mot at de ble omtalt i et innlegg. Annonsørene opplevde gode resultater og annonsering via blogg ble raskt til en enkel og ekstremt billig markedsføringskanal. Den nye bransjen manglet rammer, retningslinjer, organisering og struktur.

I dag

Fem år etter er situasjonen helt annerledes. United Influencers har i dag flere hundre influencere på laget, over 30 ansatte, eier rettighetene til å publisere ELLE i Norge, har gjennomført over 2000 kampanjer og er stolte av å være Nordens ledende influencer marketing byrå. Vi brenner for en 360 strategisk tilnærming og for at annonsørene skal få oppleve det vi har opplevd flere tusen ganger – nemlig de fantastiske resultatene man kan oppnå ved å jobbe med influencers.

 

Top